piątek, 26 sierpnia 2016

"Piętno von Becków" - Joanna Jax

"Dziedzictwo von Becków" mnie zachwyciło. Styl, język, cała fabuła, przedstawienie bohaterów, wszystko mi w niej pasowało. Dlatego trochę się obawiałam kontynuacji. I początkowo rzeczywiście nie mogłam się wciągnąć. "Piętno von Becków" bowiem ma trochę inny styl niż poprzedniczka. Autorka pokusiła się o dodanie do całej historii wątków sensacyjnych oraz wprowadzenie zupełnie nowych, równie ciekawych bohaterów. Powieść jest przepełniona tajemnicami, namiętnością i przerażającymi opisami z obozu zagłady. Historia przeplata się z teraźniejszością, ukazując, jak ogromny wpływ na nasze zachowanie mają przeżyte tragedie, i jak swoimi dobrymi chęciami możemy zniszczyć komuś życie. Nowi bohaterowie są pełnokrwiści, intrygujący i rewelacyjnie przedstawieni. Pióro autorki chyba nigdy nie przestanie mnie zachwycać. Trzy książki, które miałam okazję przeczytać, sprawiły, że na długie godziny zupełnie odpłynęłam. Pani Jax ma bardzo plastyczny język, cudownie potrafi snuć swoje opowieści a przede wszystkim jej proza jest poruszająca i wzbudzająca skrajne emocje. Dopracowana fabuła, wyraziste postaci, mieszanka miłości, nienawiści, dramatu i szczęścia a w tle opowieść o poszukiwaniu skarbów, intryga mająca swój początek w czasie II wojny światowej, izraelski szpieg i poszukiwanie własnej drogi życiowej oraz kilka naprawdę zabawnych scen. Nie zabrakło również momentów, w których ściskało mi się serce. Cóż mogę powiedzieć. Jestem pod ogromnym wrażeniem twórczości pani Jax i jest pewne, iż przeczytam każdą książkę spod jej pióra. Niezwykła wrażliwość oraz doskonały styl autorki czynią ze mnie jej dożywotnią fankę:)
Wydawnictwo:Videograf SA
    Rok wyd:2016
Stron:384
Kraj: Polska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)