czwartek, 27 września 2012

I oto jestem:)

Witam wszystkich,którym chciało się kliknąć na mojego posta:)Chciałabym na tym blogu pisać przede wszystkim o książkach,które kocham i czytuję namiętnie od niepamiętnych czasów.Ale nie tylko o nich...także o moich pociechach...i naszym życiu codziennym. Czy mi się to uda? Nie wiem...ale mam nadzieję,że tak:) I że kogoś to zainteresuje:) Oto moja zgryzota codzienna w całej okazałości:)
Nie wiem czy będę miała czas pisać posty codziennie ale postaram się robić to systematycznie.No i nie wiem czy mi to wyjdzie....na razie próbuję rozgryźć co i jak tutaj działa:)

2 komentarze:

  1. Witaj Gosiu, to Ty na zdjęciu po lewej? :) Bardzo sympatyczna rodzinka. Ja już wsiąkłam tu na dobre, nie waż mi się rezygnować z pisania. Żałuję, że tak późno tu trafiłam, ale mam co nadrabiać :) Pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń

  2. Witaj Gosiu:) Miło mi Cie poznać. Ja na pewno będę stałą bywalczynią na Twoim blogu:))))Pozdrowienia dla sympatycznej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)