poniedziałek, 9 czerwca 2014

Wyniki konkursu "Zielono mi".

Na wstępie chciałabym serdecznie przeprosić za opóźnienie w ogłoszeniu wyników konkursu. Ostatnio koszmarnie mi szwankuje internet i zaczynam sobie włosy rwać z głowy na samą myśl o odpaleniu komputera:)
A przechodząc do rzeczy. W konkursie, który trwał aż trzy miesiące wzięło udział 14 osób:
1. Luka Rhei z bloga Przestrzenie tekstu
2. Wiki z bloga Literaturomania
3. Katarzyna Chojecka - Jędrasiak z bloga Kącik z książką
4. Piotr Wysocki z bloga Stacja Sto Słów
5. Basia Pelc z bloga Czytelnia
6. ejotek z bloga Ejotkowe postrzeganie świata
7.  Karolina Małkiewicz z bloga zwiedzam wszechświat 
8. Kasia Roszczenko z bloga Z książką w dłoni
9. Edyta z bloga Zapiski spod poduszki
10.  Aga CM z bloga Blog kulturalny
11. Nella N. z bloga Świat Natchniony Książkami
12. Akacja423 z bloga Książka Mój Nawyk
13. Karolina z bloga Pasjonatka Książek
14. Małgorzata Zaczytana z bloga Babskie Czytadła i nie tylko!

Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję za udział w konkursie:)

Spośród wszystkich uczestników największą liczbą przeczytanych książek może się pochwalić  Aga CM. która przeczytała ich aż 29! Gratuluję zatem pierwszego miejsca. Aga wybrała już sobie nagrodę, którą jest książka "Dom burz".
Drugie miejsce zajęła Katarzyna Chojecka - Jędrasiak, z liczbą 22 przeczytanych książek.
Na trzecim miejscu uplasowała się Wiki - 19 książek.

Postanowiłam także, że książkę otrzyma również Kasia Roszczenko, za przeczytanie 17 książek.
Dodatkowo wylosowałam (wybaczcie brak zdjęć, ale nie jestem w stanie ich wstawić) dwie osoby, do których trafią nagrody pocieszenia: Luka Rhei i ejotek.

Wszystkie wymienione osoby proszę o przysłanie na adres malczes88@wp.pl swoich danych do wysyłki.
Osoby z miejsca 2 i 3 proszę także o wskazanie tytułu, który chciałyby otrzymać. Książki można zobaczyć tutaj.

Na wasze dane czekam do soboty. Wszystkie nagrody zostaną wysłane we wtorek, 17 czerwca, listem poleconym.
Jeszcze raz dziękuję za wspólną zabawę i mam nadzieję, że książki sprawią Wam dużą przyjemność:)


11 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzców - swoją drogą, ciekawy pomysł na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wszystkich wyróżnionych.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeju, dziękuję :) już wysyłam mail
    gratuluję zwycięzcom i wyróżnionym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zwycięzcom! :) I jestem baaardzo zadowolona, że choć nagrodę pocieszenia udało mi się zdobyć :))) Konkurs był świetny. Chyba lubiłam go najbardziej ze wszystkich wyzwań itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, mail już poszedł :)

    I gratuluję pozostałym :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spodziewałam się, że również zostanę wyróżniona :)

    Gratuluję wszystkim zwycięzcom :) Maila już wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Szkoda, że mi się nie udało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super, gratulacje sporo szczęśliwców :) Czytanie jak widać się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)