niedziela, 9 października 2016

Bo słaba kobieta ze mnie :)

Długo, naprawdę długo wzbraniałam się przed zakupem książek. Co prawda w lato, kiedy na każdym kroku stały namioty z tanią książką, parę razy się skusiłam, ale tłumaczyłam to sobie tym, iż to są pocieszki za moją ciężką pracę:) Takich większych zakupów unikałam jak ognia, pomimo tego, że kilka razy miałam już zapełnione koszyki w różnych sklepach internetowych. Tym razem postanowiłam się skusić, a że cała rodzina stwierdziła, że absolutnie mi się to należy, że sobie zasłużyłam i trudno, najwyżej coś wyrzucimy, żeby zrobić miejsce na książki, no to chyba nie miałam wyjścia, prawda?:D I tym sposobem skorzystałam z promocji na stronie księgarni znaku i zaopatrzyłam się w te oto osiem powieści, które miałam w planach przeczytać:
Mam nadzieję, że będę zadowolona z lektur, nad "Paniką" nie muszę się zastanawiać, bo autora znam i lubię. Kuźmińscy zapewne również przypadną mi do gustu, ich "Śleboda" bardzo mi się podobała. Reszta książek znalazła się na LC na liście książek do przeczytania, głównie za sprawą Waszych recenzji, więc liczę na to, że się nie zawiodę.
Znacie, czytaliście, coś szczególnie polecacie lub odradzacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)