wtorek, 29 listopada 2016

Stos jesienny.

Mój zapał do blogowania stopniał prawie do zera;p Po części jest to spowodowane dziwnymi zachowaniami ludzi na co niektórych stronach Facebooka, po części tym, jak zachowują się niektórzy blogerzy. Coś za coś stało się prawie normą. Na szczęście jest kilka blogów, które napawają mnie nadzieją i właściwie tylko dlatego jeszcze całkiem nie zrezygnowałam. W każdym razie zupełnie odechciało mi się pisać jakiekolwiek opinie. Może mi przejdzie, nie wiem. Na razie postanowiłam Wam pokazać książki, które zawitały do mnie w listopadzie i które mam nadzieję przeczytać do końca tego roku.
1. "W obcej skórze" - Sarah Hilary
2. "Enklawa" - Ove Logmansbo
3. "Szumowiny" - Jorn Lier Horst
4. "Człowiek z sową" - Robert Nowakowski
5. "Wszyscy ludzie przez cały czas" - Marta Guzowska
6. "Naśladowcy" - Ingar Johnsrud
7. "Ofiara" - Karin Slaughter
8. "Nie czas na miłość" - Agnieszka Walczak-Chojecka
9. "Wykluczeni" - Aleksandra Szałek
10. "Zarzut" - Steve Cavanagh
11. "Słowik" - Kristin Hannah
12. "Śnieżny wędrowiec" - Elisabeth Herrmann
13. "Smak śmierci" - Michael Tsokos
14. "Chciwość" - Marta Guzowska
15. "Kolejność" - Hubert Hender
16. "Dziewczyna w lodzie" - Robert Bryndza
17. "Ta, którą znam" - Małgorzata Warda

Moim zdaniem czeka mnie całkiem niezła lektura i mam nadzieję, że zdołam się z Wami podzielić opinią na ich temat.

Pozdrawiam z wcale nie zimowych okolic nadmorskich:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)