poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Konkurs na majówkę.

Wielkimi krokami zbliża się majówkowy weekend, który dla niektórych w tym roku może trwać nawet dziewięć dni! Zazdraszczam straszliwie, gdyż ja niestety będę pracować i jedynie dwa dni wolnego się trafią. Ale dobre i to:)
W związku z tym mam dla Was zadanie, mam nadzieję, nietrudne. Chciałabym, żebyście zapełnili mój piknikowy koszyk. Biorąc pod uwagę to, iż będzie w nim uczestniczyło pięć osób, w tym jedno dziecko i jeden wegetarianin, stwórzcie dla mnie idealny zestaw nadający się do zabrania na łono natury. Podpowiem, że ma to być coś nietrudnego w wykonaniu, nie jesteśmy wybredni:) Koszyk, który postanowię wykorzystać, wygra konkurs i wybierze sobie TRZY  książki z przedstawionych poniżej.
Książki nowe, nieczytane. Zapraszam do udziału i mam nadzieję, że poddacie mi trochę pomysłów:)

W zgłoszeniu proszę podać zawartość koszyka, wybrane książki oraz swój adres mailowy. Nagrodę wyślę w pierwszym tygodniu maja.

Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny, bo książki czekają na nowy dom:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)