wtorek, 4 kwietnia 2017

Najbliższe plany czytelnicze, czyli stos.

Ja nie wiem, nie wiem skąd one się biorą! Zalewają mnie ze wszystkich stron, psują moje postanowienia, zmieniają plany.
1. Otulone ciemnością - Hanna Greń
2. Ciemniejsze niebo - Mari Jungstedt,Ruben Eliassen
3. Maestro - Geir Tangen
4. Pod śniegiem - Petra Soukupova
5. Margo - Tarryn Fisher
6. Zaginięcie - Remigiusz Mróz
7. Kolejny rozdział - Agata Kołakowska
8. Fatalna lista - Siobhan Vivian
9. Zakazane życzenie - Jessica Khowy
10. Ostatni dobry człowiek - A.J.Kazinski
11. Dziewczyna w ciemności - Marion Puaw
12. Czarodziejka - Agnieszka Płoszaj
13. Śpij spokojnie - Rachel Abbott
14. Straceńcy - Ingar Johnsrud
15. Niebezpieczna gra - Joanna Opiat - Bojarska
16. Idealna - Magda Stachula

Głównie na tych powieściach będę się chciała skupić w najbliższym czasie, choć jak znam życie, coś na pewno mi w tym przeszkodzi i będę czytała zupełnie inne pozycje;p

Ktoś...coś... o tych powieściach? Bo ja znam jedynie pióro autora nr. 6, 7, 10, 13 i 15. Reszta to dla mnie zagadka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)