poniedziałek, 30 listopada 2015

Dzisiaj odpowiadam:)

Dawno nie brałam udziału w żadnej zabawie, więc postanowiłam odpowiedzieć na nominację Olgi z bloga Okiem Wielkiej Siostry.


1. Pożyczasz książki czy raczej tego unikasz?
Bardzo rzadko pożyczam komuś książki, z dwóch powodów. Po pierwsze, w moim otoczeniu niewiele jest osób dużo czytających. A po drugie wiadomo, boję się, że zostaną zniszczone, co zdarzyło się w przeszłości niejednokrotnie. Jeżeli dobrze znam osobę i wiem jak traktuje książki, wtedy pożyczam. Sama staram się książek od nikogo nie pożyczać.
 
2. Ulubiony nabytek na Twojej półce
Chyba nie mam takiej ulubionej książki na półce, cieszą mnie praktycznie wszystkie. Gdybym miała jednak jakąś wskazać, to byłaby to któraś z książek Kinga.
 
3. Gdybyś spotkała na ulicy ulubionego pisarza (niekoniecznie żyjącego), jak byś zareagowała?
Najpierw dostałabym zawału:) Zwłaszcza, gdyby już nie żył:D Później zapewne zalałabym go potokiem pytań, zmuszając go do szybkiej ewakuacji przed wariatką. A tak naprawdę pewnie bym zaniemówiła i zrobiła z siebie idiotkę;p
 
4. Picie z Charlesem Bukowskim, suta kolację z Georgem R.R. Martinem lub wyjście na miasto z Mario Vargasem Llosą - co wybierasz? 
Nie piję, więc pierwszy punkt odpada. Na kolację raczej jadam niewiele, pozostaje więc wyjście na miasto.
 
5. Bohater książkowy, którego szczerze nienawidzisz
Nie mam takiego bohatera z tego prostego powodu, że zupełnie nie widzę sensu w nienawidzeniu kogoś, kto nie istnieje:) 
 
6. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić najbardziej (istniejące w naszym świecie bądź nie)
Najbardziej chciałabym zobaczyć Nową Zelandię, głównie ze względu na fantastyczne plenery.

7. Cecha, której u siebie nie lubisz
Nieśmiałość. Sprawia mi niemało kłopotów i w moim wieku jest bardzo uciążliwa.
 
8. Kiedy nie czytam książek, ...
...spaceruję z dziećmi, odpowiadam na tysiące pytań, gotuję, piorę, sprzątam, pracuję.
 
9. Jakiej książki nigdy nie przeczytasz?
Erotyka. Nie mam nic przeciwko temu gatunkowi, jednak mnie takie książki nudzą.
 
10. Film, który wszystkim polecasz
Mam kilka ulubionych filmów, które oglądałam już wiele razy i pewnie jeszcze niejeden raz obejrzę. "Braveheart",  "Zielona mila", "Gladiator", "Szeregowiec Ryan", "Łzy słońca" i jeszcze kilka (lub kilkanaście:) innych:)

 Oj, zapomniałam o jednym z najukochańszych filmów;p
 
Do zabawy nie nominuję nikogo, ewentualnie każdego, kto ma ochotę:)

6 komentarzy:

  1. Nową Zelandię również chciałabym zobaczyć, ale bardziej Australię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ciekawe pytania :) Mam niewiele książek i raczej nie miałam okazji jeszcze żeby komuś pożyczyć. Moim ostatnim ulubionym nabytkiem jest "Światło którego nie widać"

    OdpowiedzUsuń
  3. "Łzy słońca"?? Nie kojarzę, muszę poczytać :)
    Nowa Zelandia faktycznie kusi, ale jeszcze Tajlandia mnie fascynuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, że odpowiedziałaś na pytania :) Nowa Zelandia mnie również kusi, strasznie chciałabym tam pojechać (polecam Ci niesamowicie zabawną i refleksyjną książkę o tym kraju, "Czym zadziwi strefa kiwi"). "Dom dusz" również bardzo mi się podobał, koniecznie muszę przeczytać książkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym zajrzał do Nowej Zelandii. Żeby zobaczyć Śródziemie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo, bardzo lubię dom dusz :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)