wtorek, 13 grudnia 2016

Utkwiło mi w pamięci - rok 2016.

Ten rok był dla mnie dość dobry czytelniczo. Do chwili napisania posta udało mi się przeczytać 152 książki. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, które z nich najbardziej utkwiły mi w pamięci, które były według mnie warte przeczytania i przy których spędziłam najbardziej emocjonujące chwile. Nie będę ich segregowała według gatunków a kolejność ich wrzucenia jest nieistotna.

OPINIA
OPINIA
OPINIA
OPINIA
OPINIA
OPINIA
OPINIA
OPINIA
OPINIA
OPINIA
OPINIA
OPINIA
OPINIA

OPINIA
Oczywiście książek, które mi się podobały było o wiele więcej, jednak te wyżej wymienione najbardziej utkwiły mi w pamięci. Jak widzicie są tu powieści z różnych gatunków, kilka typowo rozrywkowych, przy których miałam niezłą zabawę i kilka bardzo poważnych, łamiących serce.

Ciekawa jestem czy czytaliście którąś i czy również pozostała Wam z jakiegoś powodu w pamięci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)