sobota, 28 stycznia 2017

Stosik styczniowy:)

Jak dla mnie bardzo smakowity.
"Sto milionów dolarów" właśnie skończyłam czytać a na tapet weszło "Wotum nieufności". Prawie same kryminały i sensacja, tak jak lubię:) Przyznaję - zaszalałam.

"Gałęziste" otrzymałam od autora i jestem tej książki bardzo ciekawa.

No i muszę się pochwalić, że zajęłam drugie miejsce w rocznym wyzwaniu W 200 książek dookoła świata, za co autorka bloga nagrodziła mnie kartą podarunkową do Empiku. Cały czas główkuję, jaką powieść wybrać.
Zachęcam do brania udziału w tym wyzwaniu, gdyż zmusza do czytania książek z różnych części świata. W tym roku mam zamiar przeczytać co najmniej po jednej książce z dwudziestu różnych krajów. Mam nadzieję, że się uda:) Dziękuję Iza.

Styczeń ogłaszam udanym miesiącem pod względem książkowym. Udało mi się zrobić fajne zakupy i przeczytać 15 książek.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie:)           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)