poniedziałek, 5 grudnia 2016

Wyzwanie-konkurs.

Bardzo dawno nie było u mnie żadnego konkursu. A jako,że ostatnio nie mam zapału do blogowania, pomyślałam, że może zorganizowanie konkursu jakoś mnie zmotywuje. A może nikt się nie zgłosi i zostanę dobita to końca:) Zobaczymy.
Mój konkurs właściwie jest mini wyzwaniem, bo trwa aż trzy miesiące. Taki sam organizowałam cztery lata temu i postanowiłam go przywrócić do życia. Mam nadzieję, że znajdą się osoby chętne do zabawy i wygrania książek.

A oto zasady konkursu:

1.Organizatorem i fundatorem nagród jestem ja czyli właściciel  bloga http://gosia72.blogspot.com/
2.Konkurs trwa od 06.12.2016 roku do 06.03.2017 r. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu trzech dni od ukończenia rywalizacji.
3.Uczestnicy konkursu nie muszą dodawać bloga do obserwowanych,natomiast fajnie by było,gdyby umieścili baner informacyjny o konkursie.
4.Co trzeba zrobić,żeby wygrać?
    Wystarczy,że przy każdej przeczytanej i zrecenzowanej książce napiszesz liczbę stron danej książki i informację,że podajesz ją do konkursu a link do recenzji wkleisz w zakładce konkursu u mnie na blogu.
Osoba,która do ukończenia konkursu przeczyta największą liczbę stron wygra konkurs. Przewiduję nagrody książkowe dla pięciu osób,które przeczytają największą liczbę stron. Przy czym trzy pierwsze osoby będą mogły wybrać,którą książkę chcą dostać.

Wśród reszty uczestników wylosuję nagrodę pocieszenia,również w formie książki.

Na razie w puli nagród znajdują się:

 Prawdopodobnie dojdą jeszcze jakieś książki w trakcie trwania konkursu.

Chętnych zapraszam do zgłaszania się pod tym postem, natomiast linki będzie można zgłaszać klikając w obrazek wyzwania na bocznym pasku mojej strony.

Namawiam do udziału, gdyż i tak przecież czytacie, więc zgłoszenie linka jest niewielkim wysiłkiem. Nie ma limitu stron w danej pozycji.
Konkurs odbędzie się pod warunkiem, iż do końca roku zgłosi się przynajmniej 10 osób.

Zapraszam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)