sobota, 6 października 2012

"Dolina umarłych"-Tess Gerritsen

Moja opinia:
Moim zdaniem najlepsza książka Gerritsen.Niesamowity klimat narastającej grozy sprawia,że nie można się od niej oderwać.

Maura-patolog sądowy znany z poprzednich części-wyjeżdża na konferencję patologów do Wyoming.Tam spotyka znajomego,który namawia ją na krótki wyjazd do schroniska górskiego.Wraz z dwójką jego przyjaciół i córką Maura decyduje się na ten wyjazd.Jednakże nie docierają do schroniska. W narastającej śnieżycy gubią drogę,wypadają z trasy i poszukując jakiegoś schronienia trafiają do opuszczonej osady "Królestwo Boże".
Osada sprawia upiorne wrażenie wioski widma,w której wszystko wygląda tak,jakby mieszkańcy wyparowali.Co tam się zdarzyło?
W tym samym czasie rozpoczynają się poszukiwania Maury,która nie przyleciała określonym lotem.Nikt nie wie,gdzie się podziała.
Po kilku dniach zostaje odnaleziony wrak samochodu wraz ze spalonymi ciałami.Wśród nich rozpoznano ciało Maury.Detektyw Jane nie może uwierzyć w śmierć przyjaciółki.
Czy Maura żyje?A jeżeli tak,to jak zdołała przetrwać w tak ciężkich warunkach?Co się wydarzyło w sekciarskiej wiosce?

Szczerze polecam ten thriller,który zabierze was w mroźne góry i narastającym tempem akcji sprawi,że nie będziecie chcieli przerwać lektury aż do końca.

8 komentarzy:

  1. Jeszcze nic nie czytalam tej autorki. Ale wszystko przede mna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz thrillery,czasami z domieszką romansu to polecam:)

      Usuń
  2. Czytałam jedną książkę tej autorki i muszę przyznać, że był to świetny kryminał. Na pewno sięgnę po inne tytuły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam większość jej książek.Najlepsze są jej thrillery medyczne.

      Usuń
  3. Lubię Gerritsen, a ta książka jest faktycznie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta Gerritsen jest rzeczywiście świetna, ale ja jestem trochę bezkrytyczna, uwielbiam wszystkie ksiażki tej autorki. Gosiu, wyłącz weryfikację obrazkową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm....nawet nie wiedziałam,że ją mam:) Spróbuję:)

      Usuń
  5. Maura będzie w takich kłopotach?!? Oj, czym prędzej biorę się za serię Gerritsen. Póki co czytałam tylko "Skalpela", ale serial obejrzałam w całości ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)