środa, 3 października 2012

"Miłość w kasztanie zaklęta"- Monika A. Oleksa

Moja opinia:
Przepiękna historia miłosna.
Marta-nauczycielka,kobieta samotna wychowana w domu dziecka,marząca o prawdziwej miłości i mieszkająca z duchem ukochanej babci.
Piotr-lekarz,który stracił żonę i nie potrafi się po tym pozbierać.
Miłosz-dwuletni chłopczyk,mieszkający w sierocińcu,syn Piotra.
Adam-najlepszy przyjaciel Marty.To tylko kilka głównych postaci tej opowieści.Nie jest to zwykły romans,jest to historia głębokiej miłości, sięgającej aż w zaświaty.Historia tęsknoty,żalu,rozpaczy ale także nadziei,marzeń i wybaczenia.Historia pokazująca,że nawet po tragicznych zdarzeniach człowiek może i musi iść dalej,budować nowe życie i próbować żyć jak najpełniej.
Książka jest fajnie napisana,czyta się ją lekko i szybko,czasami wzrusza,zmusza do zastanowienia.Polecam.
 
A to adres bloga prowadzonego przez autorkę: magialiterczarslow.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Zaciekawiła mnie ta książka. Lubię polską literaturę, dlatego bardzo chętnie poznam "Miłość w kasztanie zaklętą". Mam nadzieję, że mi się ona spodoba.
    Ps. przepiękny masz nagłówek bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Cyrysiu:)
    Ja nie przepadam za książkami o miłości ale ta jest naprawdę świetna. Obrazek z nagłówka wrzucę do obrazków,podkradnij sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna okładka. Już jestem zakochana w tej książce :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)