piątek, 12 października 2012

"Obudzić szczęście"- Susan Wiggs

Czym jest miłość? I ile można dla niej poświęcić? Na te i inne pytania próbuje odpowiedzieć autorka tej książki.Ukazuje w niej różne odcienie miłości:bezgranicznej miłości żony do męża,miłości macierzyńskiej, miłości dziecka do rodziców.Czy można poświęcić siebie,swoje marzenia i osobowość dla miłości?I czy taki związek ma sens?
Bohaterka-Sarah-robiła wszystko,aby uszczęśliwić męża,lecz mimo tego jej małżeństwo się rozpadło.Musi nauczyć się żyć samodzielnie,co nie jest dla niej łatwe.Aby było jeszcze trudniej okazuje się,że jest z mężem w ciąży.
Will-kapitan straży pożarnej- w wieku 19 lat przekreślił swoje szanse na sukces sportowy pomagając pewnej meksykance i jej córce w ucieczce z bagna w jakim żyły.Pokochał małą i stworzył jej kochający dom,jej matka natomiast wybrała inne życie i porzuciła swoje dziecko.
Losy obojga oczywiście się splotą.Czy dwoje ludzi po przejściach spróbuje jeszcze raz zaznać szczęścia i miłości?

Bardzo fajnie napisana książka,którą czyta się bardzo szybko i z wielką przyjemnością.Ukazuje relacje międzyludzkie,problemy i radości dotykające każdego z nas..

5 komentarzy:

  1. Dzisiaj zaczęłam czytać inną powieść tej autorki ("A między nami ocean") i jeśli przypadnie mi do gustu, to sięgnę po kolejne książki tej pani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno jeszcze przeczytam jakąś jej książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją na oku, ale jakoś nie może wpaść mi w łapki. A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciepła, ale i pełna humoru opowieść, wspominam ją bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)