wtorek, 9 października 2012

"Jak kamień w wodę"- Chevy Stevens

Moja opinia:
Świetna:) Właściwie nie wiem co o niej napisać,bo wciągnęła mnie jak bagno.Książka pisana jest w pierwszej osobie.Annie-główna bohaterka- opowiada historię swojego porwania,przeplatając przeszłość z teraźniejszością.Książka podzielona jest nie na rozdziały ale na sesje terapeutyczne,w trakcie których dowiadujemy się co czuła i nadal czuje bohaterka,jak sobie radzi z tym,co ją spotkało.
Narracja jest świetna,opowiadana historia straszna i w niektórych momentach ściskająca serce.I choć zakończenie nie jest zaskoczeniem,to szczerze polecam tą książkę,bo naprawdę warto po nią sięgnąć.

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię wszelkie thrillery, horrory, czyli ogólnie literaturę grozy, dlatego zainteresowałaś mnie tą książką. Skoro twoim zdaniem jest straszna, że aż ciary przechodzą, to muszę koniecznie ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie napisałam,że ciary chodzą:))) Nie jest to horror,bardziej thriller psychologiczny. Kobieta porwana przez szaleńca opowiada co się z nią działo,kiedy wszyscy myśleli,że nie żyje. Świetnie opowiedziana historia,ani chwili się nie nudziłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na półce :) Trafiłem na kilka pozytywnych i kilka negatywnych opinii, ale mam wrażenie, że i mnie się spodoba. No i okładka daję radę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że ci się spodoba:)Chociaż z gustami różnie to bywa:)))

      Usuń

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)