piątek, 5 października 2012

"Recenzja"- Dean Koontz

Moja opinia:
Książka bardzo wciągająca.Od początku do końca trzyma w napięciu,czyta się ją lekko i szybko.Fajni bohaterowie,zabawne dialogi,dużo humoru a jednocześnie szybkie tempo akcji i narastająca groza.
Bohaterami jest małżeństwo pisarzy-Cullen,który wydaje swoją szóstą książkę,jego żona Penny pisząca książki dla dzieci oraz ich sześcioletni syn Milo-mały geniusz wymyślający cuda techniki oraz Lessi- suka zabrana ze schroniska.Cullen otrzymuje kiepską recenzję od jednego z czołowych krytyków-Waxxa-i nagle okazuje się,że ktoś prześladuje jego rodzinę.Zaczynają się dziać dziwne rzeczy,rodzina przestaje się czuć bezpiecznie we własnym domu.Zmuszeni do ucieczki próbują zrozumieć o co w ogóle chodzi i dowiadują się przerażających rzeczy,z których wynika,że Waxx to psychopatyczny morderca.
Jak na Koontza bardzo delikatny wątek paranormalny,za to książka absolutnie świetna.Polecam fanom autora jak również miłośnikom dobrego thrillera:)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam Koontza, ale nie jestem na bieżąco - dzięki temu wpisowi widzę, że jest coś co mogłabym przeczytać z nowości tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka też ma różne opinie.Jak na Koontza jest w niej bardzo lekki wątek parapsychiczny....ale w tej książce psychoza narasta tak szybko,że dodatkowe cuda raczej by przeszkadzały:)Mnie pasowała:D

      Usuń
  2. No popatrz, jeszcze mi ta jego powieść w ręce nie wpadła... Może dlatego, że to jedna z tych nowszych, za którymi niespecjalnie przepadam. Jednak wydaje się interesująca, a Twoja recenzja zachęca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i podpisuję się pod opinią :) To świetna powieść rozrywkowa, mam wrażenie, że Koontz tutaj sobie zakpił ;) Bardzo dobrze mi się ją czytało.

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się! Powiedz co o tym sądzisz:)